Bijnaaaa! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Vera-Marie Oosterbos - WaarBenJij.nu Bijnaaaa! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Vera-Marie Oosterbos - WaarBenJij.nu

Bijnaaaa!

Door: Vera-Marie Oosterbos

Blijf op de hoogte en volg Vera-Marie

09 Januari 2013 | Nederland, Eindhoven

Nog 2 dagen en dan vertrek ik voor 3 maanden naar Ghana, spannend!!!!
Nou, ik heb me uiteindelijk toch maar overgegeven om een blog bij te houden. Wie had dat ooit van mij gedacht..
De afgelopen 3 dagen ben ik echt heel erg ziek geweest. Maar nu ben ik dan ook echt begonnen om mijn koffer in te pakken. Hij wordt steeds voller. Ik hoop dat het allemaal er inpast. Morgen nog even naar de stad voor de laatste dingen en dan ben ik er helemaal klaar voor!!
Vrijdag mijn afscheidsfeestje nog, wat eigenlijk een verrassing was maar ik heb niet zo'n slimme broer dus ik weet het al..
En zaterdag om 11.50 vertrek ik vanaf Amsterdam. Dan begint mijn avontuur in het buitenland!

Ik ga werken in een weeshuis en verblijf thuis bij de familie die het weeshuis runt. Er wonen 20 kinderen op het weeshuis tussen de leeftijd 1 t/m 20. Ik zou overdag op het weeshuis kunnen blijven en voor de jongste kinderen kunnen zorgen of met de oudere kinderen mee kunnen gaan naar school en dan de leraar helpen in de klas of bijles geven.

Tijdens een informatie dag in Nederland heb ik al twee meisjes leren kennen die op dezelfde dag aankomen en ook naar Kumasi gaan. Ik ben blij dat ik hen al ken en dat we samen vanaf de hoofdstad naar Kumasi kunnen reizen. We hebben al heel wat mailtjes op en neer gestuurd over wat we allemaal mee moeten nemen. Gezellige meiden!


Tot in Ghana :)
Ik hou jullie op de hoogte!


Liefs, Vera-Marie

  • 09 Januari 2013 - 19:56

    Sanne:

    Hee meid,
    Gelukkig dat je een reisverslag gaat maken! Kan ik je bij houden en kan ik alle verhalen lezen.
    Als je terug komt dan spreken we snel weer een keer af voor alle foto's en verhalen en maken we er een gezellige avond/dag van!
    Ik wens je veel plezier met je afscheid feest en dan zie ik je na de reis weer!!
    Fijne reis en geniet er van!

    Liefs xx Sanne

  • 10 Januari 2013 - 10:59

    Vivian:

    Hee meisje,
    Leuk dat je verslagen gaat maken! kan ik die mooi lezen om je toch een beetje te volgen. Ben erg benieuwd!
    In ieder geval heeel veel succes/plezier en geniet ervan. Dit word jou ervaring, en die nemen ze nooit meer van je af!
    En vast heel veel plezier met je (niet meer) verrassingsfeestje ;), ik kan helaas niet komen ivm werk..

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vera-Marie

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 9719

Voorgaande reizen:

12 Januari 2013 - 06 April 2013

Vrijwilligerswerk in Ghana!

Landen bezocht: