Laatste dagje op het weeshuis - Reisverslag uit Anwumaso, Ghana van Vera-Marie Oosterbos - WaarBenJij.nu Laatste dagje op het weeshuis - Reisverslag uit Anwumaso, Ghana van Vera-Marie Oosterbos - WaarBenJij.nu

Laatste dagje op het weeshuis

Blijf op de hoogte en volg Vera-Marie

03 April 2013 | Ghana, Anwumaso

Wat een rare dag.. Ik heb echt een dubbel gevoel vandaag. Ik heb heel erg veel zin om te gaan relaxen aan het strand en om naar huis te gaan! Maar het idee dat ik deze kinderen nooit meer ga zien maakt me verdrietig. Ik heb 3 maanden zo intens met hun geleefd. De tijd is voorbij gevlogen!
Om nog een beetje dichter bij ze te komen en zo lang mogelijke tijd met ze door te brengen, slaap ik vanavond op het weeshuis. Ik heb gebruik mogen maken van hun buiten bucket shower douche. Het is heerlijk om te douchen onder de sterren tussen alle natuur geluiden. Gelukkig zat iedereen binnen gefocust voor de tv want volgens mijn was het muurtje maar net hoog genoeg. Ik heb maar voor de zekerheid met mijn rug naar het weeshuis toe gestaan. Terug in mijn kamer zat er een groot beest op de muur. Volgens mij was het een kakkerlak.. Toen ik het tegen de kinderen vertelde stonden ze zo allemaal in mijn kamer om te kijken en te helpen. Ik heb me in mijn Afrikaanse doek gewikkeld en heb nog even een hele slechte film met ze gekeken. De acteurs zijn zo slecht en er wordt altijd veel geschreeuwd in de films.. Maar iedereen kijkt er heel boeiend na. Als het beeld beweegt is het volgens mij al goed..
Ik denk dat dit een heel kort nachtje wordt, want morgen staat rond 6 uur de taxi al voor me klaar. Dan ga ik nog 3 dagen heerlijk genieten van de zon voordat ik terug ga naar het koude Nederland..


Veel liefs, xx

  • 04 April 2013 - 10:06

    Monique:

    Ons meisje komt weer thuis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vera-Marie

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1600
Totaal aantal bezoekers 9650

Voorgaande reizen:

12 Januari 2013 - 06 April 2013

Vrijwilligerswerk in Ghana!

Landen bezocht: